Tema: Re: Pons Dundulis prasisuko
Autorius: Drambliukas
Data: 2011-07-28 01:28:35
Jei leisite, truputi kitokia nuomone.
Beveik visi Jus snekate apie swico maitinimo itampa. O as sakyciau, kad nuo proto jie
nusoka del LAN kabeliu.
Pas mane namie tarp kaimynu nemazas tinklas. Nei vienos orines linijos - visos buvo
darytos po zeme, kad ir per kastuva t.y. apie 20 cm gylyje, slangose. Tiesa, maitinimas
jiems paduodamas nuo kompo maitinimo, bet tai tik del to, kad transformatorinis maziau
ekonomiskas. Stabilumas ? - Na serveri per metus karta kita isjungiu, kartu su svicu.
Svicai soho, plastikinese dezutese, pigiausi.