Tema: Re: Levui ir kitiems, izeminimo, ir ne tik, ypatumai
Autorius: Gintas
Data: 2011-07-19 10:56:56
Tenka sutikti, kad i kluzika nubega saltas vanduo (ypac, kai juo daznai naudojamasi), o stai norint nusiprausti saltu vandeniu-kartais kibira vandens reikia nuleisti. Kai plastikiniai vamzdziai tokie pigus-gana protinga butu kluziko nuleidimui skirti atskira atsaka, pajungta PO krano, ypac jei vamzdziai praeina silta laiptines siena. Turetum krane salta vandeni :) Kibiras geriamo vandens miesto centre vis brangesnis darosi. Alaus atvesinimas-irgi  brangsta :)))))  Kodel neisnaudot to salcio, kuris nubega i kluzika?  Pagamintu kas tinkama bakeli, kuriame praeinantis vanduo vesintu alaus pora bambaliu-kisciau ir as :)))))))))