Tema: Re: ATX -> kompas IBM ir LCD monitorius viename
Autorius: azartas
Data: 2011-07-17 10:56:49
On Sat, 16 Jul 2011 16:46:07 +0300, RolF2 <123@123.12> wrote:

> pasiimi koki 15 voltu laptopo maitinimo bloka ir pamirsti sapaliones
> apie atx plokstes .

Logiška. Bet:
1. laptopo maitinimo bloko neturiu namie kur paimti;
2. atxų turiu krūvą;
3. galų gale tai nesportiška :D

Aš čia naktį susapnavau, kad problemos iš tikrųjų kaip ir nėra. Nes motina
valdosi atskirai nuo maitinimo ir į shutdovną nueina savarankiškai..
Vadinasi man tereikia užmesti ant ps_on valdymą (relę ar mosfetą?),
palaikomą nuo motinos įtampos. Išsijungs motina - išsijungs ir atx'as.
Tad belieka tik išsiaiškinti, kaip power mygtukui užmesti įjungimo
funkciją.

> vietoj cdromo telpa atx plokste? kaip cia taip

O jis ten pakankamai talpų skyrių turi, nes yra atsidarantis ir dar gale
išplatėjantis korpusas. Na teko truputį su bulgarke nurėžti metalo, kad
atx radiatoriams nereiktų apipjaustymo daryti :)

azartas