Tema: Re: nugi kita AEG competenc
Autorius: pjezo
Data: 2011-07-15 17:59:22
aisku.
pagal veikimo algoritma- tam pakaktu termo daviklio (kol nenukrito iki X tol ijungta) ir reles (veikia ijungus bet kuri kaitlentes rezima).
arba net vien tik daviklio, jei pagal schema ausinimas ir kaitlentes kaitinimas sujungti ant tos pacios fazes...

na ka, vadinasi tek lupt lauk.
p.s. kurioje vietoje ta detale? nepaslepta kur nors po termo izoliacija? nesinoretu viska isdraskyt kol ja rasiu...