Tema: Re: mirtina rozetė? [70KB]
Autorius: R
Data: 2011-07-08 14:49:13
Taip, reikia normalaus įžeminimo. Bet kol kas nėra, tai sėkmingai ir
gyvenom su kažkodėl „įsitempusiais“ el. prietaisų korpusais. O kai
laikiausi už radiatoriaus ir norėjau pastumti kompą, tai po to greitai
suradau šitą rozetę.

Po šito nuotykio voltmetru matavau visokių prietaisų 0 su įžeminimu ir
praktiškai visiems prietaisams (net prailgintuvams) rodė įtampą 6-40 V
(nors įžeminimo laidas rozetėje nepajungtas). Srovė, atrodo, niekinė,
bet su mano žiniom nedrąsu net šito teigti. Kvailas klausimas: iš kur
ten įtampa?