Tema: Re: laptopo vga perlitavimas
Autorius: Veritas
Data: 2011-07-03 02:56:25
ebay "manufacturer refurbished" tai cia ka ir pats gali pasidaryt nuemes ir
suformaves burbulus, paskui naujos su prierasu NEW(
http://www.ebay.co.uk/itm/New-nVidia-NF-Go6150-G6150-N-A2-BGA-Chipset-IC-Date-10-/250785811712?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a63ffcd00
 ) ir yra naujos versijos,pvz  go7600t. O tiesiai is gamyklos nemanau,kad
gautum,net jei ir svogeris dirbtu,"tauro" gamykloj dirbe svogeriai gal savo
svogeriams ir kombinavo telikus. Man pirkti is kinieciu labai malonu,o del
detaliu kokybes tai is kokios Anglijos ar Lenkijos tokia pacia detale
nusipirktum,tik kaina skirtusi.

"RolF2"  wrote in message news:iuo6g7$5hp$1@trimpas.omnitel.net...

nvidia gamykloj svogeris dirba ar tik siaip is kitaicu "naujos" ?