Tema: Re: Del akumuliatoriaus - 2 attachments
Autorius: Miegapelius
Data: 2011-06-21 23:44:44
jei ne malunas ir kiek matau rc tik megejiskas uzsiemimas tai skraido ir visai puse velnio. aisku salia pavojingu objektu geriau neskraydyti ir i prabangu modeli nedeti. su tokiais akumais ir ramuno is kauno modeliukais labai sekmingai skraidau. tiesa kartais bunai vaizdeliu kai akumas skrendant uzsidega. bet lektuvelis biudzetinis ir kantrus. dazniausiai uztenka minimalus remonto. tiesa tokius akumus sandeliuoju lauke metalinej dezuteje kad nepakurtu man ko nereikia jei sugalvotu pasilti.