Tema: Re: lm jungimas lygiagreciai
Autorius: Levas
Data: 2011-06-19 23:44:32
nu tai TL494 ar panasus kontroleris, kiek galima storesnis droselis. Va tranzus tai teks is kur nors kitur lupti....

ARBA....

Isemi ta kompo maitbloki, isardai trafa, pervynioji antrine, vietoje 7 viju 12V, suvynioji 14 viju (14+14), ismeti biski apsaugu ir vu à la.
Tiesa 70A neistrauksi, nes 1680W maitblokio reiketu.

--
Bye, Levas