Tema: Re: He... Prikolas...
Autorius: Levas
Data: 2009-03-18 23:01:36
logus paziurim, brute force nemaciau, keliolika kartu per diena pabando ciupinti, standartinis slamstas. O siaip dar firewallas piktas, jis daug ka atmeta.
linija gal ir tarmozina. O gal tarmozina ftp serveris, kuris manau specialiai vangiai atsakineja i user/pass. ssh daugiau bandymu. Bet ten prasimusti dar sunkiau, nes tik du loginai leidziami.
O serverius iliustruoja mazdaug tokie pokalbiai:

1. Pokalbiai pas tave:

Hakeris(H):user abc, pass abd
Serveris(S):password incorect.
H:user abc, pass ade
S:password incorect

2. Pokalbiai pas mane:
H: user abc, pass abc
S: eeee....
S: nu.....
S: koks ten useris?
S: a, abc?
S: neteisingai.
S: bitte warten.
S: nu tai reikia suprasti kaip "please wait".
S: Ka?
H: user abc, pass abe.
S: aha, tuoj pagalvosiu...
H: eiktu na... bye/close.
S: viso gero, kai busit netoliese uzsukit.

:)

--
Bye, Levas