Tema: Re: Vel Paypal ir refund
Autorius: Gintas
Data: 2011-05-26 12:45:42
Man teko apmoket USD is kreditines saskaitos litais. Amerokonui nepatiko, kad preke tipo iskeliauja, tad grazino visa suma atgal . Zodziu: sumokant jam 500USD nuo kreditines buvo nuskaiciuota kazkike ten litu, paskui po triju savaiciu amerikonas padare refunda ir grazinu visus 500 USD, kurie, vel po kiek laiko atsirado mano KREDITINES saskaitoje. Kadangi kursas per tris savaites nusmuko-i kreditine ikrito apie 90 litu MAZIAU, nei kad buvo nuskaiciuota :)))))))))))

Cia gal todel, kad tuo metu mano PP saskaitoje nebuvo pinigu-viska PP imdavo nuo kreditines.