Tema: Re: Siuntimas, paypal ir pan.
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2011-05-23 21:22:40
Juokingiausia, kad pas juos. Parasiau skunda RRT, tai persiunte muitinei.
Tada dar syky RRT parasiau su priminimu, kad muitine cia ne prie ko. Taip ir
yra, atrase muitine, kad jie to nenagrineja.
RRT parase, kad gavo dhl atsakyma, kad tipo bet kas gali deklaruoti. Tai
antram raste RRT ir paklausiau, kokio by,.[/bio man dhlas neatiduoda doku,
kad galeciau pats deklaruot. Laukiu antro atsakymo.