Tema: Re: kristalas ir tu ic
Autorius: Gadaminas
Data: 2011-05-16 14:40:01
atmega turi isejima, jei naudojamas sichronizacijai kvarcas... Kitas dalykas
atmegai galima naudoti vidini generatoriu, na nebent reikia greicio, nes
vidinis tik 8Mhz. blogiausiu atveju-is atmegos paimtam 16 mhz signalui
reikes buferio. Esu tokia schema naudojes-gaunasi normaliai...

"valdas" <valdas@animi.lt> parašė naujienų
pranešime:iqqv4n$82v$2@trimpas.omnitel.net...