Tema: Re: B10>C16>C20>C25 visi musa..
Autorius: iksas
Data: 2011-05-10 12:13:43
tau reikia "selektyvumo", ji galima pasiekti didinant auksciau stovinciu
automatu "mase", vienas is sprendimu pvz. gamintojas ABB, selektyvus C16
automatukui butu sekantis  40A -  mccb korpuse, ir tai tik iki 3kA sroves,
pilnam selektyvumui reiketu 50A arba toks pat mcb korpuse C80A, o toliau 40A
selektyvus 160A ir t.t... kaip matai pas tave zingsnis mazas tarp automatuku
sroviu, del to ne ka eis padaryt - jeigu zinotum tikliai t.j. sroves imanoma
gal butu ir su mazesniais suzaisti..bet jeigu pas tave ivade uz skaitiklio
stovi minetas C25 ar panasus nieko gero nebus..