Tema: Re: Nichromo viela
Autorius: Sail
Data: 2011-05-05 15:54:28
Jei iš tiesų, tai pirmą pasitaikiusią, kuri ebėjui su siuntimu buvo
pigiausia ir iš vaizdo buvo pakankamai stora.

Svarbu nebūtų per plona, kad netrūktų pjaustant.

Jei įkaitina paprastą vielą, tai tegu ir naudoja. Tiesiog paprastai vielai
nežinau, ar maitblokį tokį rasčiau, nes varža jos maža. Nichromo varža
didelė, tai bent su maitblokiu bus man paprasčiau.