Tema: Re: RC ESC valdymas
Autorius: AndriuZ
Data: 2011-04-30 11:15:49
na jei ant 100% ijungsi maitinima jis pereis i programavimo rezima
a va man klausimas iskilo jei stabdziai ijungti, tai variklis turi stoveti
kai signalas 50%, maks aisku ties 100%, stabdymas ties 0%
ar visgi variklio sukasi diapozone 1-100% o stabdo ties 0%
ir analogiskai kaip buna kai stabdziai neijungti....