Tema: Re: pasidaryk pats elektrini dvirati
Autorius: TU
Data: 2011-04-24 10:59:10
www.eco-led.lt/prekiu_katalogas/4-eko_transportas/31-surinkimo_komplektas_elektro_dviratis/49-komplektai_edviraciui_surinkti

Greit metai sueis kai vazineju (pirkau ne is ju (eco-led), is skelbiu.lt, o
pardavejas - is ebay).
Komplektas 36V, 350W, su valdikliu ir visom rankenom, be akumu.
Pernai su svinu vazinejau (3vnt 12V 12Ah (viso 12 kg) SLA), siemet
nusipirkau licio (5 kg).
Labai patinka, super pagalba i kalna ir pries veja. Praktiskai nebereikia
begiu, 3-ju pakanka.
Vidutinis pasivazinejimas pailgejo dvigubai, nuo 25-30 km iki 55-60.

Automobili nisipikti gal ir pigiau, bet kam man opera, kai LABAI patinka
baletas ;-)