Tema: Re: Elektrolitiniu kondensatoriu senejimas
Autorius: MRT
Data: 2011-04-20 11:10:35
> Nuts_Volts neatsimenu kuriame buvo formule. Teorines valandos priklauso nuo konstrukciniu ypatybiu, eksploatavimo itampos ir
> temperaturos ir buna apie kelis tukst valandu. Realiai gi jie niekada prie tokiu parametru nedirba. Todel turetu realiai tarnauti
> desimtis ar simtus kartu ilgiau - deja   !!!!

Nezinau kiek i tema.. jei teigciau, kad kazka susigaudau electronics'e, tai akmenim uzmetytu..
taciau bent man issigooglino formule, kad tarnavimo laikas dvigubeja kas -10^C:
Kazkodel manau, kad eksploatavimas juos labiau pakankina nei sandeliavimas :)

Paste:

Specifikacijos:
http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/183637/EPCOS/B43303.html

Iš jų:

Useful life
85 °C, UR; I~R –   >2 000 h
40 °C, UR; 1,15 • I~R –   >100 000 h

Paprasta lentelė palyginimui (kito gamintojo):
http://www.niccomp.com/help/AluminumElectrolyticCapacitors.asp

Pagal lentele
85*C -   2000
75*C -   4000
65*C -   8000
55*C - 16000
45*C - 32000
35*C – 64000

Čia kiek platesnis metodas apskaičiavimui (nuo 9psl.):
http://jianghai-europe.com/wp-content/uploads/JIANGHAI_Elcap_Lifetime_-_Estimation_AAL.pdf

--

Apibendrinant:
- Kondensatoriai naudojami 7 metus (~60000val.)