Tema: Re: užlaikymo organizavimas
Autorius: Levas
Data: 2011-04-18 21:21:42
Leiskite nesutikti gerbiamas oponente, :)

Pries savaite sedejau kontoroje "Kauno Jura" ir ant vadybininko (?) stalo (ten visada bardakas) buvo du mazyciukai DIN lovelio prancuziski taimeriai. Buvo mazas jumperiukas minutes/sekundes, x0.1, x1 ir x10 slankusis jungiklis ir sukutis su 10 skaiciu. Kol sulaukiau aptarnavimo eiles isspaudziojau visus galimus variantus. :)

Cia ne "apsvietimo taimeriai", cia tai vadinami "uzdelsimo" taimeriai. Va juos du sujungus i zieda ir gautusi tavo norimi parametrai.
Tiesa, man tai 0,1s tikslumas kazkaip nerealiai atrodo. Gal ten kokios isimtys manuale buvo... Beja taimeriai keliolikos metu senumo :)

--
Bye, Levas