Tema: Re: Pigiena pakrovejas
Autorius: Levas
Data: 2011-04-16 22:42:18
as ta akuma pirkau dar ankstesnei masinai. Poto golfa sudauziau ir man idejo kazkoki neaisku akuma, tai is senesnes masinos akuma perdejau i golfa. Todel atlaike mano golfo perioda. Taciau sia ziema golfo jau nenaudojau ir akumas pilnai numiro. Kai atvaziavo kupciai is nelabai ir atsigavo...

Todel speju, kad akumas tarnavo kiek ilgiau nei 7 metus. Taciau esme tame, kad nebuvo daromi ilgi vaziavimai ir panasiai. O ir borto itampa nevirsijo 13.5V :) Sita tikrai zinau nes matavau. Ir dar, gal svarbu, buvo tobulinti zemes laidai. Variklio korpusas buvo sujungtas ~10 kvadratu variniu laidu su akumo minuso klema. Cia del to, kad po remonto meistrai biski prarado laidu.

--
Bye, Levas