Tema: Re: Gal kas gali paskolinti meteo- vejo greicio skaiciuotuva
Autorius: Levas
Data: 2011-03-26 11:51:16
pas mane haliucionuoja Kalantos gatveje, ant pramoninio pastato stogo- galima sakyti 3 pramoniniai aukstai. Jokie medziai nepasieka. Atvira erdve is kur pucia vejas- nemumas ir panasiai. Kai buvau uzlipes, vejas buvo gana stabilus ir stiprus. Bet cia Lietuva.

O i mano pasiulyma pastatyti siluminius saules kolektorius tas zmogus ziuri skeptiskai... O plotas ten >1000 kvadratu laisvo plokscio stogo.

--
Bye, Levas