Tema: Re: siuntimas toliau
Autorius: Levas
Data: 2011-03-26 11:47:51
pisa prota. Sita visa "neismuitinta" problema tikrai ne nuo gruodzio menesio susikaupusio slamsto ar vulkano. Jie dar parasys kad del japonijos pas juos pilnas bardakas.
As speju, kad tu deklarantu algos mizernos, ju darbo valandos- nepilna darbo diena. Tai liko dirbti tik oligofrenai. Kai dar buvo galima prisiskambinti tai atsiliepdavo tokie intelekto nesuzaloti zmones ir su tokiu akcentu...

--
Bye, Levas