Tema: Re: Celių balanceris
Autorius: Levas
Data: 2011-03-24 11:00:19
jei komentaras man, tai man neaktualu. As dideliu apkrovu nenaudoju, celes pas mane srotines.
Buvo viena karta viena cele uzlinkusi ir kitu celiu uzsmaukta, bet srove nedidele ir buvo pastebeta sistemos anomalija. Celes buvo iskratytos, bloga ismesta i siukslyna, per naujo kiekviena asmeniskai pakrauta ir vel naudojama... :)
Siaip nurodytoje schemoje truksta apsaugos (nebent tie masiukai turi savyje, ko as abejoju) kuri atjungia nafig celes kai jos buna anomalines.

Ar bent (jei sroves leidzia) diodo ir stabilitrono.

Bye, Levas