Tema: Re: Del ESR matuoklio
Autorius: Laimys
Data: 2011-03-22 21:03:12
As norejau paklausti ar norint patikrinti ar kondiko (sakysim elektrolito,
kuris impulsiniame maitblokyje dirba) ESR yra normos ribose reikia ji
matuoti naudojant panasiai toki dazni prie kokio dirba tas kondikas?
Sakysim impulsiniame maitblokyje daznis 100 kHz, tai gal ir matuoti reiketu
naudojant 100 kHz dazni.
Ar visgi pilnai uztenka ir pvz. 10kHz?

Ar negali buti taip, kad blogo kondiko ESR parodymai prie 10kHz bus normoje,
o prie 100 kHz jau nugrybaus?

"Levas"  wrote in message news:im5rr5$lk5$1@trimpas.omnitel.net...

kaip tik ta as turejau omenyje. Kas tavo manymu yra ESR?

--
Bye, Levas