Tema: Re: xbox 0031
Autorius: Veritas
Data: 2011-03-21 23:45:51
gedimas toks,kad vos tik isijungia iskart ismeta klaida.procesorius
nekaista,gpu irgi.kaip google raso,ta klaida buna kai gpu radiatorius
trumpina su virsutinem detalem arba skilusi atminties mikroschema.itampos
negaliu pamatuot,nes ji soktelna iki 0,8v ir dingsta.kai suveikia
apsauga.tai pagal ka as tureciau nustatyt galimas priezastis?paduot
priverstinai ten kiek reikia itampos,sroves ir ziuret kas issprogs?