Tema: Re: darkart del siuntu
Autorius: Levas
Data: 2011-03-20 12:58:30
patirtis sako, kad kai kada padeda, o kai kada nepadeda. Ir kadangi kvepia kriminalu, labai nemalonu ant dusios.

Jei "padorus" pardavejas ides visus invoisus "gerus", gal dar didelem raidem parasys "defektuoti oscilografai" ir panasiai. Ir tu ta pacia byla snekesi ir tavo paypal "invoisas" rodys ta pati, ir nebus labai naglai, tai praeis. A ir dar labai priklauso nuo menulio faziu. PVZ. jau viena savaite laiko mano viena siunta kur viska nusiunciau ir nieko nesukciavau (amerikonai bl... nesupranta jie kad mes PVM mokam) . Matyt jiems smagu mane nervinti ir muitus skaiciuoti.

--
Bye, Levas