Tema: Re: nuotekio reliu jungimo tvarka
Autorius: Levas
Data: 2011-03-20 12:49:54
tokia, kad per PE negali teketi srove normaliam darbe. Jei padarysim PEN laida, tai pajungus pora ciainyku, tavo PEN laidinikas bus didesniam potenciale nei PE. O jei netycia nutruks N, tai tavo PEN ir PE pasidarys L ir visus zudys. Nes PE daug kur sujungta su korpusu.
O dar pagal tikimybiu teorija, tikimybe kad nutruks N ir PE vienu metu yra abieju tikimybiu sandauga.... 0.01 * 0.01 = 0.0001 pasiversk procentais :)

Tikrai protingi zmones kure ta sistema. Patikek, ji gera ir reikalinga. Ir manau daug gyviubiu isgelbejo.

--
Bye, Levas