Tema: Re: Stovas mini gręžtuvui?
Autorius: tarum
Data: 2011-03-09 16:50:25
Čia jau toks didokas. Aš labiau turiu omeny mini gręžtuvus, su kuriais
dažniausiai gręžiamos 0.6 - 4 mm pločio skylės. Bet ačiū, jeigu važiuosiu
kada pro ten, užsuksiu pasidairyt.

"Dunduk@s"  parašė naujienų news:il80j4$qia$1@trimpas.omnitel.net...

2011.03.09 14:05, tarum rašė:
> Gal kas matėt stovą mini gręžtuvui pirkti? Ieškojau neseniai, bet radau
> tik
> senukuose, tokį prastoką bei lyginant su kokybe, brangoką. Norisi mažo,
> kad
> daug vietos neužimtų, ir neklibančio. Dažnai negręžioju, bet kartais
> reikia
> sugręžiot pcb arba aliuminio gabaliuką. Kainą įsivaizduočiau tarp 100 ir
> 200
> lt, jeigu tai įmanoma. Patogiausia Vilniuje, bet galima ir internete,
> jeigu
> pasiūlysit ką nors išbandyto :)

Jei kalba eina apie rankinę drelę:

http://www.wolfcraft.de/jcatalog_generated/en/products/product_groups/061101_products.html
ir
http://www.wolfcraft.de/jcatalog_generated/en/products/product_groups/061102_products.html

Atstovas Vilniuje, berods, ST Baltic Panerių gatvėje. Kai kas „Moki
veži“ būna, jei ant D.Kreivio smarkiai nesupykęs :).

Labai neblogi įrankių priedai ir kainos proto ribose.
Ble, reklama gavosi totali.