Tema: Re: Del motociklo signalizacijos
Autorius: ukw
Data: 2011-03-06 17:05:24
na tai arba ten kas viduj prikepe, arba labai lieva ir pigi
kinija.................. buvau kadaise bandes kinietishkas signulkes mocams,
dar njusuose pardaviau keleta. nieks i veida nedave, matyt veikia uzh savo
kaina.

o siaip, kaip ir sakau, pigiausios ir patikimiausios ish pas mus oficialiai
perkamu - GT. tikrai dirba ir tikrai neknisa proto.