Tema: Re: Domintu termovizorius
Autorius: nox
Data: 2011-03-05 13:08:47
Prisidedu - domintu feraris ar kazkas panasaus sioje klaseje, is bedos
daugiau maziau prabangi jachta, noreciau tilpti i statistini LT
atlyginima  is jo atskaicius mokescius, sumokejejus uz seimos islaikyma,
buta, masina ir alu. Butu gerai is kart su uzpiltu kuro baku.
Arba gal zinot, ar is seno mano senelio moskviciaus eina kazka panasaus
padaryti? Litu daug neturiu...