Tema: Re: namo instaliacija..
Autorius: Evaldas
Data: 2011-02-23 16:32:32
Jau buvau kazkada rases, bet pakartosiu - vartotojo izeminiams turi buti <10
om. Apskaitu deziu izeminumui reikalavimas <30om. Jei apskaitos dezes
izeminimas tenkina 10om salyga gali izeminima jungti nuo apskaitos.
Bet tas izeminimas ne tavo, tu uz ji neatsakai, nepriziuresi ir netikrinsi
todel yra sveika tureti savo izeminima.