Tema: Re: dantraciai pagal uzsakyma
Autorius: Darius-B <darius-b(...)@takas.lt>
Data: 2011-02-23 15:03:29
Na, uz 10..15Lt tai gal nebent darant >1000vnt. ant automatiniu stakliu, bet
ir tai abejojiu.
Labai jau laikrodinis tas krumpliaratis. Gal ir galeciau pagelbeti, bet pas
mane 0.3 modulio tik 2-a freza, kuri skirta frezuoti 14..16 dantu. Siaip tai
reiketu 1-os ji skirta 12 ir 13 dantu. Kiauryme 1mm, toki plestuva
neisivaizduoju kur gauti, nebent tinka toks tikslumas, koks gaunasi su 1mm
grazteliu. Dar abejojiu ar pavyktu 4mm is plastiko pagaminti,  geriau koks
spalvotas metalas.
O kiek tau ju reikia?