Tema: Re: Del Arduino pirkimi
Autorius: dpi
Data: 2011-02-22 19:19:45
Tai matyt ebay cia bus geriausia.
O pabandyt tiesiai su mikrokontroleriu nenori? Bent jau as taip pradejau, pasvajodavau pazaisti su uC bet manydavau sudetinga, paskui Arduino pamaciau - labai patogi galimybe pradziai, bet dar panagrinejes ziuriu kad paprasta ir nuo 0 pradet. Pasiimi detaliu uz kelis litus ir pirmyn.
Pvz. http://www.sparkfun.com/tutorials/93