Tema: Re: Elektra Lietuvoje.
Autorius: Quicker
Data: 2011-02-22 10:22:50
Tai čia nėra ką ir galvot - elementarios malkos. Medžių užauga daugiau,
nei įmanoma iškirsti dabartiniais tempais. Jei padidėjus poreikiui
pasikeis balansas - galima daugiau jų pasodinti (arba tų pačių
gluosnių). Automobilių kuro gamybai puikiai tinka rapsai. Lietuva žemės
ūkio šalis, tai ir ūkininkaukim :D Na, aišku visokiausios atliekų (tame
tarpe ir biologinių) deginimo jėgainės taipogi reikalingos. Svarbiausia
į lankas nenusivažiuot ir daryt ne viską vienodai, o derinti prie krašto
resursų. Kaip ir minėta pajūry geriasia išnaudot vėjo ir hidro energiją,
šalia fermų - bio-dujų, žemdirbių plotuose - šiluminę energiją,
biodegalus ir panašiai.