Tema: Re: LM75 pritaikymas
Autorius: KaroliS
Data: 2009-03-16 22:33:31
su termopasta ten buvo kitas dacikas, kisau as ta lm'a i metalini vamzduka.

o kaip silikono patikimumas vandenyje tas daviklis mirks vandenyje lauko
salygomis , noretusi kad taip sugebetu isbut bent keleta metu:)o dezute del
mechaninio tvirtumo.

ir siaip klausimas pamastymui, jei vanduo uzsalo i leda , oro
temperatura -20C, kokia ledo temperatura?