Tema: Re: Q del lempos (30kb)
Autorius: Levas
Data: 2009-03-14 12:15:51
Poto kai nuo karscio apsilyde mano dezute, kelias lempas sumeciau i seno skanerio korpusa. Tikro stiklo pavirsius nesideformuoja nuo karscio, bet labai sugeria UV. Todel svitinti reikia 5 minutes 30 sekundziu. Galima kiek ir daugiau.

Kadangi reikejo apsviesti didesni plota, surankiojau pakambesi visas turimas UV ir panasias lempas: UV backlight, senas DRL kokiu 400W, ir dvi kazkokios "mokslines" lempos. Viso "droselinio" galingumo apie 100W.

--
Bye, Levas