Tema: Re: radio antena
Autorius: Evaldas
Data: 2009-03-12 13:47:41
Su viskuo ka cia parasei sutinku, tik siu reiskiniu priezastys gludi ne tik
iejimo konturo suderinime. Patikekit jis suderinimui nera labai jautrus,
isitikint galit patys, jei norit eksperimentams duosiu FM imtuvo plokste
kurios negaila.
Pigios radijuskes taip jau kreivai padarytos. Pvz. turiu tokia ujobiscia
kuri gerai traukia tik labiausiai nekenciamas stotis "Puka" ir "Russkoje
radio". Ne tai, kad kitu stociu nesigirdi, bet jas naglai uzdengia "Russkoje
radio" !