Tema: Re: Signalizacija palapinei
Autorius: Music expert
Data: 2009-03-12 11:08:50
Gal visgi sie variantai tiktu? Idejus pakraunamas didziausios talpos
baterijas, ir jei dar rastum su Low Self Discharge (ULSD).

http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=82669

http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=82670

http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=53692

nes pas mus kodine spyna 6688-00, su 4vnt. 2700mha elementais, veikia apie
pora men. Turint omeny kad durys atidaromos visa diena nuo ankstaus ryto iki
velaus vakaro.