Tema: Re: Ar lempiniai stiprekai geris? :)
Autorius: Gintas
Data: 2011-02-08 22:34:53
Na, ziurint ka lygint. Juk, jei gyvai klausoma koncerta Siauliu kino saleje lyginsime su to paties atlikejo geru irasu, klausoma per gera aparatura , tinkamai irengtame kambaryje-nezinia kur geriau skambes. Plius reikia ivertinti dar svarbu faktoriu-daugybe geru atlikeju yra iskeliavusiu Anapilin, tad juos isgirst gyvai neber net teorines galimybes.