Tema: Re: kiniski zaisliukai su balsu
Autorius: E-Zyz
Data: 2011-02-08 09:32:23
> ten truputį kitas principas buvo. Jei gerai pamenu, tos miktroschemos ar
> ne analogą atsimena. Ir kainavo nesvietiškai.

Tai ISD gaminys. Dar turiu sauja ISD1620, tik neprisimenu, kokia raide gale (kazkas tokio: http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/217853/WINBOND/ISD1620B.html). Gali irasyti apie 20 (cia jei mano mineta, kuri buvo viena is pirmuju tos firmos gaminiu, ko gero pries kokius 10 metu) sekundziu garso.

cust.software@gmail.com
Programavimo darbai:
  draiveriu, isorines aparaturos valdymo
  programu ir pan. rasymas (Win, Linux
  OS; PC, embedded platformos).
Elektronines aparaturos kurimo darbai,
CPLD, FPGA programavimas.
P.S. Paversime Jusu kompiuteri bet kuo :)