Tema: Re: Kas per zveris lempos?
Autorius: Levas
Data: 2011-02-03 11:39:27
Va butent, liuminiforas irgi dyla. Taciau turi veikti ilgiau, nes pas paprastas lempas liuminiforai uztersiami elektrodu dalelemis (juoduliai).

Taciau mene domina kitas reikalas- 250kHz kaip "power" elektronikai yra gana daug. Ir tranzai ir feritai turi buti kilmingesni. Ar nepadays kinai cia chalturos.

Bye, Levas