Tema: Re: garazo signalizacija
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-02-02 22:05:44
Ir kam taip tyciotis is Paradox'o?? Ypac zinant, kad Paradox'as gamina puiku
GSM moduli PSC200, puikiai siuncianti visa info (skirtingai nuo burimo su
esim021), iskaitant visus gedimus. Zinant, kad esim021 nera labai stabilus
(uz tai ir neduoti garantijos del nepraejusiu sms) reikia statyti antra
esim021 pirmojo perkrovimui :-)  Ko pasekoje iseis brangiau.
Audrius K.
P.S. Man puikiai veikia jau ne vienas PSC200 gsm modulis su ivairiomis
paradox'o centralemis...

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5841 (20110202) __________

http://www.eset.com