Tema: Re: FPGA pradzia
Autorius: Levas
Data: 2011-01-30 22:22:13
fpga turi kelias religines sakas: xilinx, altera ir lattice. Aisku programuojasi jos standartinem kalbom: VHDL, Verilog ir dar kazkuom (su iskrypimais). Viskai kaip ir vienodai, bet va programinis user interface labai skiriasi.

Dabar eis mano asmenine nuomone su mano nukrypimais:

Isbandziau (jau gana senai. gal dabar kas pakito) visu triju softa. Bandymo metu buvo tokie pastebejimai:
1. Lattice: ne visus cipus free softas palaiko. GUI kazkoks praeito amziaus. Taciau sena versija leido programinti GAL cipus. Nauja jau nebe. Laikau kompe sena versija, nes kelis kartus naudojau GAL.
2. Xilinx: ne visus cipus palaiko free softas. Pats GUI visai nieko. Taciau neturejau jokio devboardo. O kokius radau cipus, tu nepalaike.
3. Altera: softas palaiko visus senus cipus, visus paprastus. Rodos nepalaiko tik labai jau advanced cipus (arias gal?). Bet rodos dabar palaiko. O ir buvo paprastas fintas, kad nusikrauni mokama versija ir persipumpuoji bibliotekas i nemokama versija ir rodos palaike. Dabar rodos siu apribojimu nera. O nuo pernai metu nebereikia atnaujinti licencijos ir Nioso licencija duoda free.

Del cipu ir devboardu. Pradejau nuo cipu... radau visu triju kompaniju. Taciau is keletos rastu xilinx nepalaike nei vieno. Lattice palaike kelis cipus. Nuo sito ir pradejau. O poto radau keleta Alteros cipu kuriuos visus palaike. Nepalaike tik mano PCB- nes daug cipu radaug daugiakoju ar BGA... Pirma didesni cipa kuriuo kazka idomesnio padariau radau... senam DSL modeme.

Poto pripratau prie Alteros Quartuso, nusipirkau keleta devboardu. O poto ir oscilografas pasirode kad viduje Alteros ciklonas. Gavosi kaip koks devboardas :)

O toliau viskas mano www.

--
Bye, Levas