Tema: Re: Statybinio siurblio el. plokste
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-27 11:17:09
Schemos neturiu, taciau plokstes pagalba-organizuojamas minkstas siurblio variklio paleidimas,  signalizuoja , kad oro srautas sumazejo (yra daviklis), ijungus apkrova i rozete-siurblys automatiskai pasileidzia.  Nemanau, kad sios f-jos butu vertos tu pastangu, kurt nauja :)

Siurblys va, tas RFH:

 http://www.tss.by/bosch/pro/249.shtml