Tema: Re: Ai toks nesamoningas klausimas apie akumo krovima
Autorius: Levas
Data: 2011-01-25 20:27:59
mano diodai isimti is Nokia (rodos) batarkiu pajungimo. Matyt diodai reikalingi, kad batarkes nekrautu darbinis maitblokis. As taip isivaizduoju, kad darbinis maitblokis gali duoti oj kiek daug amperu, tuo tarpu jei pajungsi bloga ar tuscia akuma, gali gautis labai labai greitas krovimas. Uztat ir stovi po dviguba dioda. Gal dar saugo, kad jei vienas maitblokis kaput, kad netrumpintu kito.

--
Bye, Levas