Tema: Re: reikia metilceliuliozes
Autorius: Levas
Data: 2011-01-24 22:10:15
taigi as pasakojau ne apie sio newsgroupa pagalba uz kuria reiketu dekavoti kitaip. As gi pasakojau apie muziejininkus kurie apsizioje savo "darbo paslaptis" shuda male tipo: oj oj cia sunku, cia reikia moketi, spec. chemikalu reikia tureti. Ne, ne, mes dabar negalime pagelbeti- darbais uzsiverte ir siaip cia brangiai kainuos....
Blia, va apie tokius Lietuvius kalbejau- kurie spaudzia, kainas uzkele shuda mala ir t.t. O mano popieriukai tai ne davicio rankrastis, o savi sentimentiniai popieriai....

Todel, jei kas nesuprato, ir jei as pats nesupratau, tai Saimhe большой поклон ir didelis dėkui.

--
Bye, Levas