Tema: Re: pasamprotavimai del laptopo bioso
Autorius: Veritas
Data: 2011-01-23 11:58:06
ziurejau as ta plokste vakar ir ant multiko kvarco jokios generacijos
nera.itampa ant kvarco maitinimo kazkokia yra,bet nieko neiseina.Nors turetu
pastoviai buti nuo rtc batarkes.buvau idejes toki pati kontroleri nuo kito
kompo ,kuris lyg ir veike ,bet vistiek jokios generacijos.tai greiciausiai
reiks uzsakinet nauja kontroleri.