Tema: Re: Jungikliai ir jo A pralaidumas
Autorius: Laimis
Data: 2011-01-20 11:42:59
Shadowed rašė:
> už keturis ar ne už keturis, šiaip ar taip pagaminimo kaina te iš viso
> centai. O gamintojas deklaruoja būtent tokias sroves, patikrinau :) Nu o
> patikimai ir saugiai tai tada jau reiktu dviguba max srove laikanti
> rubylnika jamt :)

Patikrinai?
Na, na...
Gali pamodeliuoti kokia įtampa krenta ant kontakto varžos (kiniečiai
datasheet'e, žinoma, neparašė kokia kontaktų medžiaga, tai, žinoma,
pagal nutylėjimą savaime išplaukia, kad kaip už keturis litukus, pagal
geriausias ir pigiausias tradicijas, sidabrai tenai nikeliuoti bei gi
bronzuoti/variuoti...) ir kiek šilumos išsiskiria, kai tais kontaktais
teka, tarkime, 20 A srovė. Suprantama, jei darysi prielaidą, kad
kontakto varža yra 10 miliomų. Na, tokia gana reali prielaida (ypač, jei
nežinai kokie ten kontaktai). Na, taip ~3x mažesnė, nei maks. 35 miliomų
deklaruojama datasheet'e...
O dabar jei tie 35 miliomai? Nes bent jau mano patirtis, kritiškas
požiūris ir supratimas įkyriai kužda, kad kad būtent apie tiek, jei tik
ne normuotai ir iš lemputės daugiau (stumdant papigiai jiems nusispjaut
į specifikacijas; neretai nusispajut ar tiesiog kitaip neišeina ir
stumdant solidesniems tiekėjams...) ir yra tų pigių jungiklių varža,
kurių pagaminimo „kaina te iš viso centai“...