Tema: Re: tinklo filtras - apsauga nuo virsitampiu??
Autorius: pacak
Data: 2011-01-16 21:16:56
> 1. gal. Priklauso ka mes vadiname virsitampiu. Jei ten stovi varistorius,
> tai jis gali ir sugeria kazka.

del virsitampiu tai buvo tureta omeny, kad jei itampa pasoka 0,1-2 sek iki
250V tai jis issijungia kaip kad saugiklis butu suveikes. kazin ar tai daro,
nes is aprasymo nevaisku?

> 2. Taip. Taip kaip ir skiriamasis trafas. Taciau ar mes kalbam apie TRAFA
> ar AUTOTRAFA.

apie tikra trafa (proper and dedicated :-) )

> 3. Kietas jungimas- kai jungi ir papuola itampa savo maksimume. Gaunasi
> kaip ir impulsas. Pusiau minkstas- kai ijungia apkrova tik kai itampa lygi
> nuliui. Nu ir visai minkstas (gal trafui neaktualu) tai itampa po truputi
> didina.
> Visais atvejais "minkstinimai" naudojami kai trafai (varikliai) buna
> dydeli ir jo ijungimas gali sukelti problemas. Pvz. mano kambario ivadas
> silpnokas ir kai jungiu didoka latra man ismusa saugikli. Jei jungciau per
> nuli, arba itampa kelciau po truputi (kad ir per koki R) tai neismustu.

o ka pas tamsta saugiklis nuli saugo, ne faze?

na net jei ant itampos piko ijungtum zeminanti trafa, tai ar itampa ant
isejimo soktu virs 110V?
trafas didelis ar nedidelis - sunku nuspresti, 1500w tai cia didelis ar ne?
jungiamas prietaisas - amerikoniskas inkubatorius, speju , kad ten
elektronika maitinama is impulsinio saltinio
na dar yra galingas tenas sildymui.
Ka patarsit?