Tema: Re: Akumuliatorių įkroviklis
Autorius: Sail
Data: 2011-01-14 09:08:49
Ta antra turiu, irgi dziugina. Durnas buvau, kad anksciau nenusipirkau.
Galima prikelt kai kuriuos mirusius akumuliatorius.

Viena minusa pastebejau, jei kraut visiska lavona, kuriame itampos ner, tai
prietaisas jo ir nemato. Tenka laidukais prijungt mirusi akumuliatoriu prie
gero, kad bent kiek isikrautu. Tada prietaisas jau ji mato ir galima kraut.