Tema: Re: Tauro telikai
Autorius: Darius Styra
Data: 2011-01-09 11:05:33
 La,
   O tai  visvien jis surinkinejamas siauliuose, o tai yra gerai, nes
siauliuose dirba lietuviai, jie ir fabrikas sumoka mokescius i LT, tada mano
mociute gauna pencija, grybauskiene atlygi, dar tie darbuotojai isleidzia
uzdarbi lietuvoj - kazka perka, o nuo to mano gyvenimas pagereja, na kad ir
tukstantaja procento dalimi - tai yra geraoi, o nuo to pagereja ir visu
likusiu LT gyventoju gyvenimas panasiai, o nuo to as dare geriau gyvensiu.
O jei nupirkciau samsunka - tai didele dali savo uzdirbtu $$$ atiduociau ne
i LT, o kitur - o tai pabloigintu man ir kitiems gyvenima tukstantaja
procento dalim ir t.t.

 Styra